راهنمای سفارش و خرید سامانه

کابران عزیز نحوه سفارش و راه اندازی پنل ها بصورت زیر می باشد.

1-سفارش پکیج

با ورود به بخش سفارش پنل سامانه اطلاعات خود را وارد کرده و پکیج مورد نظر خود را انتخاب مینمائید.

 

2-تائید پنل از طرف اپراتور

پس از ارسال اطلاعات خود و سفارش پکیج مورد نظر  منتظر باشید تا پنل شما توسط اپراتور فروش تایید می شود و شما میتوانید  وارد پنل شوید(زمان تائید 1 الی 24 ساعت)

 

3-واریز هزینه پکیج

از طریق لینک افزایش موجودی پنل ، که در پنل کاربری موجود است ، به درگاه بانک ملت متصل شده هزینه مورد نظر را واریز مینمائید.

توجه داشته باشید که پرداخت توسط کلیه کارت بانک های عضو شتاب امکان پذیر است.

راهنمای افزایش موجودی: پنل کابری ---> امور مالی ---> افزایش موجودی با کارت عضو شتاب

 

4-تکمیل و ارسال اطلاعات هویتی

کاربر برای تائید و فعالسازی کامل پکیج از طریق منوی تکمیل اطلاعات هویتی ، مدارک خود را به اپراتور ارسال مینماید.

این منو همیشه در بالای صفحه سایت موجود است.

 

5-تائید مدارک و فعالسازی کامل پکیج

پس از ارسال مدارک پکیج شما فعال و میتوانید پیامک های خود را ارسال نمائید.

مشاور شما در زمینه خرید سامانه و انتخاب درست سامانه پیامک:

09194815793

 

تمامي حقوق مادي و معنوي این وبسایت متعلق به شرکت اوج پیام مي باشد و هرگونه کپی برداری از محتوا با ذکر منبع بلامانع است.

 


[بستن]